loading...
دانلود روضه و مداحی
رامین بازدید : 626 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

 

Imageگلچین مداحی محرم ۸۴ - ۸۵ از محمود کریمی تقدیم به کاربران عزیز

 

 

 

 

 

ابوالفضل ابوالفضل

آدما از بچگیشون پهلونارو دوست دارن

عمه به من محبتی کن

عزیز زهرا حسین (ع)

برخیز علمدار رشید لشکر من

اگه یتیم گریه کنه

روی تو را به چشم دل از سر دار دیده ام

به کدام منطق

ببین که سرباز آخر تو به حالت احتضار است

در اوج سرمستی

داره میاد از تو صحرا یه کاروان پر ماتم

دست منو بستن نبودی ببینی

دلخون تر از ابر و طوفان

دلم اسیر دام حسینه

دلت تفسیر زینب

بابا علی علی با من بمون

بابا علی علی با من بمون (۲)

ای علم افراشته بر سر ایوان عشق

ای علمدار حسین یا ابوالفضل

غم رو دلم میشینه

هلاک اسم تو منم

حسین من قبله من

جونم فدای استواری تو

کار من از حال پر حادثه عشق گذشته

خسته خسته تنهای تنها

خدا کند ای عمو بیایی

کیه که دست منو گرفته

می سوخت از حسرت

مسافر غم

نازنین یار حسین ابوالفضل

نور دیده سر بریده

ام بنین شد بی پسر

امیدم اینه برا تو پر پر زدنم

پاره شد جگر من

روی مسیحای خودش را دید

ستاره ها رفتند

شبا رقیه تا صبح بیداره

یه مدینه یه بقیع

زلف بر باد مده

 

قد کشیده اگر شاخه شمشادم

چیده ز باغم لاله چین مرا

ای وای یکی داره صدام میزنه

ای شهید سر جدا

دلم اسیر چشاته

دلم برا حرمت پر میزنه

عمه سادات بیقراره

بابای من قشنگترین بابای دنیاست

 

ابا لفضل امیرم امیر بی نظیرم

ابا لفضل ساقی طفلان حسین

عباس قطیع یا الکفین

عباس علمدار حسین

آقا جون جونم فدات

علی نور بصرم

امان ای دل به کربلا

بابا حسین بابا حسین

بسته راه گلویم از جفای عدویم

در این جدایی نوبت رسیده به ما

دلم در بند آقام امیر عشق تا ابد

عشق ابو تراب بابام ابالفضله

عشق تو در دل من

ای علم افراشته بر سر ایوان عشق

الا ای پادشاه کربلا

همه رفتند و پریدند و گذشتند چرا

این کشته فتاده به هامون حسین توست

خبر عمو اومده نرسیده آب عزیزم

نوایی نوایی الهی ور افتد نشان جدایی

پشیمانم و نالانم و سوزانم

سقای کودکانم بر لب رسیده جانم

جان سقای لب تشنه آمده بر لب آبرویم رفته پیش زینب

یه پهلونی میشناسم دلها رو غارت میکنه

سری به نیزه بلند است

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
<
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 40
  • بازدید کلی : 3,526
  • کدهای اختصاصی

    برای تبادل بنر کد بنر مارا در قسمت ویراش قالب و بین تگ قرار دهید

    script language="javascript" src="http://blogskins.ir/tools/player/?pl=4&file=http://s3.picofile.com/file/7410587418/%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D9%85%DB%8C_%D8%B1%D9%82%DB%8C%D9%87.mp3.html&start=1">